İndirme işlemimiz yine zamunda torrent aracılığıyla yüksek hızda olacaktır. Anlatım adım adım ve sade olduğu için biraz uzun görünmekte fakat aslında yapılan işlemler çok kısadır.

Anlatmaya başlayalım.. 


Yapacağımız çok basit arkadaşlar.

Gereken Programlar:

1- uTorrent - İndirmek için tıklayınız.
2- Daemon Tools Lite - İndirmek İçin Tıklayınız



FIFA 2012 ZAMUNDA TORRENT İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

FIFA 2012 ZAMUNDA TORRENT İÇİN İNDİRME HIZLANDIRICI TRACKER İÇİN TIKLAYINIZ.

(sonradan not: trackerlarda sorun vardır, trackersız bir şekilde de indirebilirsiniz.)

**DENENMİŞ HIZLANDIRICI EK TRACKERLARI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ** 



Adım Adım FIFA 2012 Hızlı İndirme İşlemi


1- İndirmiş olduğunuz FIFA 2012 torrentini açın.

2- Torrent programı indirmeye başladı. İndirilmekte olan dosyanın (torrent programı üzerinden) üzerine sağ tıklayıp özellikler deyin.

3- Özellikler dedikten sonra önünüze gelen kutuya indirmiş olduğunuz .tex dosyasındaki trackerları kopyala yapıştır yapın.

4- İndirme hızlanmıştır.. 


 Fifa 2013 İndirmek İçin Tıklayınız

 Pes 2013 İndirmek İçin Tıklayınız
Bu yazıyı beğendiniz mi?

Yeni yazılar e-mail adresinize gelsin!

Takip Edin!

0 yorum:

Yorum Gönder