Football Manager 2012 Full Sorunsuz Tek Link İndir



Bir önceki ankette çıkan sonuca göre football manager 2012 oyunu en çok görmek istediğiniz 2. oyun çıkmıştı. Oy veren 30 takipçiyi yüz üstü bırakmak istemedim ve başladım yine bir sorunsuz indirme başlığına.

           Bu paylaşım sürekli ve hâlâ günceldir. 

Çok uzatmadan konuya geçiyorum, anlatım kısa ve öz olacaktır:

GEREKENLER:

Football Manager 2012'yi tek link indireceğiz. İndirdiğimiz linkler sıkıştırılmış bir rar dosyasıdır. Çıkartmak için gereken program: Winrar.

İnen dosya bir bin dosyasıdır. Dosyayı açmamız için kullanacağımız program: Daemon Tools Lite



-------------------------------------------------------------------------------------------
İndirme Bölümümüz
-------------------------------------------------------------------------------------------



Football Manager 2012 Türkçe Full Tek Link İndir

-------------------------------------------------------------------------------------------

Football Manager 2012 Kurulum ve Crack
 (Resimli Anlatım)

1- Daemon tools lite programını açın.

2- Bilgisayarınızın sağ aşağısında ki daemon tools lite programının simgesine gelip sağ tıklayıp - sanal aygıtlar - bir kalıp dosyası yerleştir , dedikten sonra inmiş olan dosyamızı seçelim.


Yazının daha fazla uzamaması açısından kurulum ve crack anlatımının devamını , emek verip uğraştığım güzelim resimleri, BURAYA tıklayarak toplu bir şekilde indirebilirsiniz.


Vee bir oyunu daha sorunsuz yüklediğinizi düşünüyorum. Bu yazıları hazırlamadan önce kendi bilgisayarımda deniyorum, bende sorun çıkmadı, umarım sizde de sorun çıkmaz. Eğer bir sorun veya anlamadığınız bir kısım varsa yorum atarak sorun, en kısa sürede cevap yazarım.

Premium Oyun içeriğindeki oyun ve diğer indirme linklerinin ve inen dosyaların çalışır, işe yarar ve sağlam olmasını amaç edinmiştir.

Yorum  bırakarak ya da bu yayını sosyal medya üzerinden paylaşarak katkıda bulunabilirsiniz.

Keyifli Oyunlar. -P.O-
Bu yazıyı beğendiniz mi?

Yeni yazılar e-mail adresinize gelsin!

Takip Edin!

0 yorum:

Yorum Gönder